letthereberock

Aggressioner

Kategori: Allmänt

Nu måste jag få ut lite aggressioner då jag blir så förbannad bara jag tänker på det. What's up med människor som lägger sig i hur mycket man tränar? Liksom om man tränar tre gånger i veckan, ska man då vara rädd att bli utbränd? Seriöst. Det är bara lata idioter som tänker så. Hur ofta har man inte fått höra hur smal man är och att man ska ta mer på tallriken? Men okej, om jag inte orkar äta mer då och istället äter 5-6 gånger om dagen? Är det okej då? Är det okej och säga vad tjock du är du borde äta mindre? Haha nej det går inte. Det är ju jättetaskigt. Men att säga till någon hur smal den är det är helt okej för det blir man tydligen inte lika sårad av. BULLSHIT! Om ni nu är så in i helvete avundsjuka som beror på varför vissa beter sig som dom gör, så sätt då igång och rör på era arslen och sluta klaga på andra. Nu ska jag gå och vaxa mig för första gången. Hej då

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Ugglan tycker att Humlan är bäst och ska strunta i vad alla dumma människor tycker och tänker!

    Svar: Och Humlan tycker att Ugglan är bäst!
    Johanna Gustafsson

    2014-01-10 | 10:54:20
  • Anonym säger:

    du skulle behöva lägga på dig några kilon tror du själv skulle må bättre av det inte snyggt med en tjej som inte har några former alls du ser ut som en planka fast det är väl svårt att gå upp och äta om man lider av nån slags anorexia sorliga människa

    2014-04-20 | 20:56:46

Kommentera inlägget här: