letthereberock

Strange

Kategori: Allmänt

Har försökt och försökt ta bort den här bloggen men har inte lyckats. Är det så här med nätet, finns allting kvar för evigt? Kanske ska jag ta den här sidan till att skriva av mig alla tankar som snurrar i mitt huvud just nu. 
 
Just nu är det inte som det brukar vara i min kropp. Den vill inte samarbeta. Kampen mot viktuppgång fortsätter och den gnager mig dag ut och dag in. Tänker ständigt på att jag måste äta där och då för jag får ju inte missa någon måltid. Jag intar näringsdrycker som får min mage att prostestera. Allt är åt helvete i min hjärna. Den vill inte heller samarbeta. Har tappat bort mig själv på vägen. Var har min starka sida tagit vägen? Hur finner jag den igen? Har aldig fallit för grupptryck, alltid varit mig själv. Nu behöver jag kämpa för att hitta tillbaka till mitt riktiga jag. Är så less!!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Sluta lyssna på andra och tro på dig själv! Skit samma om du råka glömma en näringsdryck...
    Jag och pappa tror på dig och vet att detta bara är tillfälligt och snart kommer du att vara stark och dig själv igen!

    2016-04-18 | 12:48:18
  • Chatrine säger:

    Men Johanna! Jag finns här! ❤️❤️❤️

    2016-04-20 | 19:43:55

Kommentera inlägget här: