letthereberock

Hey Joe

Kategori: Allmänt

Hey Joe, where you goin' with that gun in your hand
Hey Joe, I said where you goin' with that gun in your hand
I'm goin' down to shoot my ol' lady
I caught her messin' 'round with another man. Jimi Hendrix

Galet bra låt och galet bra gitarrist, eller var rättare sagt! Hej mitt vinterland, nu är jag här? Eller? Fan vad jag älskar hösten när den ser ut som den gör just nu. Soligt väder, någon minusgrad och fina färger på träden. Tror det spirar lite kärlek i luften också bland folket, näääjs! I lördags var jag och Sanna och såg musikalen "Rock of ages". Sjukt bra säger jag bara! Vi blev så kära i den så vi knappt fann några bra ord till att beskriva den. Gå och se den gott folk!
 
Utanför Chinateatern

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Alltså fattar inte att jag aldrig blir bra på kort haha....

    2013-10-29 | 21:30:07

Kommentera inlägget här: