letthereberock

Huvudroll

Kategori: Allmänt

Vet ni vad?? Jag fick en huvudroll i föreställningen som jag gjorde audition på förra söndagen. Så himla glad!! Fick ett samtal av min danslärare och han berättade då att de som har fått de större rollerna får reda på resultatet redan nu då vi egentligen ska få svar till helgen. Jag ska vara en utav dvärgarna, vad annars haha! Ser verkligen fram emot det här.Jag kommer även vara roll som hovdam i första akten men han visste ännu inte hur det skulle konstrueras. Jag hoppas på att bli trötter, blyger eller butter. Tror dem är lättast att spela faktiskt!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    GRATTIS!!!!!

    Svar: Tack =D
    Johanna Gustafsson

    2013-03-04 | 21:08:33
  • Gerd Ahrgren säger:

    Grattis! Va' kul!!

    Svar: Tack =D Kul att du kikar in här och läser!
    Johanna Gustafsson

    2013-03-05 | 14:43:21
  • Leffe säger:

    :D Fan va kul! Grym du är! Säg till när de är föreställning så jag kan komma o kolla! :D

    Svar: Tack :D självklart gör jag det!
    Johanna Gustafsson

    2013-03-06 | 09:48:55
    Bloggadress: http://JohannaLeffler.blogg.se

Kommentera inlägget här: