letthereberock

Spinning

Kategori: Allmänt

Enligt väderprognoserna så ska det här vara sista dagen med mulet väder och snö. Hur länge har det varit grått väder nu? Cirka två veckor minst skulle jag tro. Just nu snöar det ytterst lite och jag bara längtar till våren och få känna den där solen som finns där bakom någonstans far far away.
 
I måndags hade jag tenta i vetenskapsteori. Ojoj, garanterat omtenta på den. Tror hälften av dem som gjorde tentan gick efter 45 minuter och då fick vi ändå sitta i tre timmar.
Idag ska jag luncha med Chatrine på stan. Ska bli skoj, har inte träffat henne på jättelänge. Men först blir det spinningpass!
 
Bilden togs igår när jag gick förbi svandammen. Lampor lyste upp skridskobanan samtidigt som de hade ställts ut högtalare med soft musik.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: