letthereberock

Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Glad alla hjärtans dag eller som Helge sa till mig "I vårat grannland i öst firar man idag vänskapens dag idag. Tycker det är mycket bättre och kör vidare på det". Det tycker jag lät mycket bättre istället för "alla hjärtans dag". Känns som att man når ut till fler personer då.
 
Tentamen på måndag så sitter och kämpar med en superdupertråkig bok. Kommer garanterat att kugga på den då jag inte förstår någonting utav vad som komma skall.
 
Någon som är duktig på att förstå drömmar? Det är nämligen så att jag i kanske två veckors tid har drömt om djur i olika skeenden. Dem yttrar sig på olika sätt och ingen av drömmarna hänger ihop. Oftast drömmer jag att jag har flera hamstrar och att dessa är liksom "mänskliga" på ett eller annat sätt. Sedan har jag drömt om vargar, fjärilar, gräsänder och hundar. Sist drömde jag om min kusins barn som förvandlades från att vara fjäril till att vara mänsklig till att bli en gräsand. Vad som var orsaken till de olika skiftena var att om han kände sig älskad utav människorna runtomkring sig så var han sig själv men kände man inte något gentemot honom så var han antingen arg (gräsand) eller ledsen (fjäril). Mycket skumma drömmar!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: