letthereberock

Twilight

Kategori: Allmänt

Var och såg twilight, breaking dawn part 2 igår med Rasmus, Sanna, mormor och morfar. Den var bra! Dock tyckte jag som filmen innan att det var alldeles för mycket musik genom hela filmen, fanns knappt någon scen utan. Så det förstörde lite grann. Sen dessa effekter som inte var med i 1-3:an gillar jag inte heller.
Men innan det träffade jag Amanda. Vi var och fika på café Linné. Vi tog en stor kopp varm choklad med vispgrädde och hon tog även en blåbärspaj. Själv sparade jag mig inför middagen på Mcdonalds. Blä! Men billigt!

Idag bakade jag lite inför Allans födelsedag så nu är det fullt i frysen. Så ni som kommer på fredag får endast smaka på hemmagjord fika.
 
 
Tycker Kristen Stewart är i allmänhet jävligt snygg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: