letthereberock

Tom & Jerry

Kategori: Allmänt

Minns ni alla de underbara stunder då Tom & Jerry gick på tv, sådär ganska sent om kvällarna. Kommer ihåg att jag såg på det då men även när man var liten (tror jag). Beställde hem "Tom & Jerry, den klassiska samlingen. Vol 1". Det är exakt dom klippen som man såg på tv som jag har beställt. Finns upp till vol 12 så ska lätt köpa alla.
 
Idag åkte jag in med Rambo igen till veterinären för han hade en böld på kinden kan man säga. Trodde först att det var en tumör, men sen när vi väl vara inne hos veterinären så sprack den och massa var kom ut. Det kändes skönt! Så nu ska han gå på anitibiotika igen i åtta dagar. Sen iväg till dansen efteråt, och jag var helt själv med dansläraren till en början så vi två körde uppvärmningen tillsammans. Sen kom två traskandes in efter ett tag. Tur det, hade känts fånigt annars.
 
På lördag blir det Twilight för hela slanten!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: