letthereberock

Mammas födelsedag

Kategori: Allmänt

Idag är det mammas födelsedag, hon blir 41 barre! Grattis!
Även första inlägget på bloggen. Tänkte dock inte ta detta seriöst utan bara skriva lite då & då om framförallt det jag lär mig under lärarprogrammet, blir min femte termin i höst och har bara tre terminer kvar.
Nästa vecka börjar sommarkursen som heter "floristik och faunistik". Ska bli mycket spännande!! Den här terminen läste jag kursen "naturvetenskap för nyfikna", då  jag har lärt mig väldigt mycket, främst kemi men även biologi och fysik. Det roligaste var nog att vi fick lära oss att exempelvis gurka är en frukt, ett bär till och med! Det ni!

Allan, "letthereberock" är ju en acdc låt. Men det stämmer så bra med allt annat.  LET THERE BE ROCK!


Angus Young

Kommentarer


Kommentera inlägget här: